lördag 23 oktober 2010

Mysfredag med döttrarna...

Igår hade vi himlans mysigt, inte allt för ofta jag har mina 2 döttrar hos mig, så jag njöt! Vi beställde hem pizza, gottade oss rejält och tittade givetvis på Idol.
Jenny och Annelie gillar bäst killarna, speciellt Olle. Jag har faktiskt fått en egen liten favorit i Linneá, jag gillar henne, och hoppas att hon kommer långt. En väldigt härlig personlighet!
Sen va det riktigt kul att Minnah kom tillbaks med dunder och brak, vilket framträdande, bäst på hela kvällen!!

Annelie stannade kvar under natten, somnade redan kl 22, och sov nästan 12 timmar. Dom har det gott hos sin mamma, alla mina barn säger alltid att dom blir trötta när dom är här, det är så tyst och lugnt, hahaha!!!
Hur Jenny sov vet jag inte riktigt, kan tänkas tro dom vanliga 6 timmarna, hon sover inte allt för mycket.

Ikväll blir det lugnt framför teven, så härligt att tända upp lite ljus i lägenheten och bara va......

Trevlig kväll på er från Heddan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade