onsdag 4 maj 2011


Hejsan!!!
Ja då har man fått ett litet tillfälle att skriva i sin lilla blogg igen tack vare Jenny och hennes data.
Som många kanske vet vid det här laget så har man rört på sig och bosatt sig i Ronneby, ett kliv i rätt riktning, men vill oxå påpeka att det kändes i maggropen, tänk 14 år på ett ställe, för man har ju rotat sig en del...
Allt gick tusan så bra med flytten och tack alla som hjälpte mig, det gick sååå bra!

Idag är jag och hälsar på min lilla familj i Valje och de känns riktigt gott!
Man ser framimot att träffas när man bor några mil ifrån det märkte man idag.
Det blir mycket kärlek även att den alltid finns där men den blir annorlunda på något vis och det är gott.
Min andra dotter i Ronneby känner sig trygg nu när jag är där, hon har mig i närheten och så får man tycka även om man är äldre och jag hoppas att jag alltid får känna mig behövd av mina barn och älskad av mina barnbarn, för det är det viktigaste här i livet!!

Nu ser jag framåt, till en härlig sommar!! Nästa månad fyller den minsta i familjen 2 år, då blir det kalas.
Känner på mig att det här blir en BRA sommar, och utanför min lägenhet håller grabbarna på att bygga mig ett trädäck, där kommer jag göra många timmar i solen!

Hörs snart igen, kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade