fredag 21 januari 2011

Nytt år...


Hallo blogglovers!

I am back!! Har ni hunnit lägga de gamla året bakom er å tagit språnget in i de nya?? Jag lovade mig själv att glida ner några kilon å de verkar gå smärtfritt, ska se om en bikini kan tas på i sommar...Men nog om det, idag är jag i Valje å hälsar på mina kära!
Måste kolla upp mina barnbarn så allt är frid & fröjd och samtidigt skänker jag mina tankar till dom andra barnbarnen i Kristianstad...
Kom oxå å tänka på att snart är de ett år sedan i februari min mor gick bort, vart tog det året vägen? Jag kom ihåg när man blev tonåring och man bara längtade tills man skulle fylla 18 så alla dörrar skulle öppnas på full gavel...
Jaha hallå vart har dom åren tagit vägen då??
Det gick lika fort som en höna skiter kan jag tycka!!
Idag ska jag kallas vuxen (skulle inte tro det...) man kan inte bli det när man har barnbarn... De är en lycka och jag är otroligt glad och tacksam över det...
Nu är de fredag och då får man kolla Let´s dance i brist på annat...
Så ha de gott därute och va rädda om er i vinterkylan!!

Puss å kram till nästa gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade